teodor49 teodor49
1575
BLOG

Do admiratorów twórczości @Nocny Kowboj

teodor49 teodor49 Rozmaitości Obserwuj notkę 30

Przypadek sprawił, że w dniu wczorajszym obchodzilem mały jubileusz, 1. rok aktywnej dzialalności na Salonie. Powyższe zechciał wychwycić @ Zygmunt Białas, za co wyrażam Mu wdzięczność:

http://zygmuntbialas.salon24.pl/489891,inz-krzysztof-cierpisz-podniesienie-glosu-wymaga-meskosci#comment_7368847

Byłem juz krytykowany za zbyt małą ilość notek, argumentowałem, iż za żadną z  niewielu  się nie rumienię, a powielanie tematyki , np."matki Madzi",  byłoby poniżej m/poziomu godności.  Tak było/jest, w przełamaniu utrzymującej się pasywności pomógł mi właśnie inny przypadek, albo jak kto woli, zacny @Nocny Kowboj: 

http://baba.salon24.pl/490465,znow-uslyszalem-janis

Ów... bloger (?), w pewnym amoku twórczym postanowił bez ostrzeżenia wykasować swoich ok. 100 notek (generalnie mała strata!), niestety łączyło się to w m/przypadku  ze zniknięciem min. 50  kom. w tematyce okołosmoleńskiej, jak dla mnie często istotnych. Zareagowałem spokojnie,  choć krytycznie. Początek każdorazowo oryginalny, reszta z pamięciowego odtworzenia, bowiem nie jestem i chyba nie stanę się podobny do pewnego ex-gwiazdora od trajektorii, ktory gros czasu poświęca archiwizowaniu swych  wiekopomnych rozważań, tudzież replik oponentów. Nawet jednak w materii kasowania jesteście, drogi @N.Kowboju, ociężałym nieudacznikiem. Oto przebieg sprawy, proszę udowodnić, że ciąg dalszy jest moją ewent. konfabulacją::

screen

1 .Niestety ze wzgl. techn. muszę prosić o wyrozumiałość i  zacząć  od (3-ciego) kom. (06:53), ciąg dalszy z pamięciowego odtworzenia: "Jest mi obojętne, czy zostanę zakwalifikowanu do GiMaNu, czy do oponentów tej grupy. Muszę oddać Panu sprawiedliwość, czegoś takiego jeszcze nikt nie dokonał !"

 2. Odpowiedź in extenso  (kom. Autora  + m/kom. (08:23)-poz.2 screen'u

@teodor49
A bo widzi pan,szanowny panie Teodorze, ludzie tu goszczacy wykorzystuja równiez te niewykorzystane przestrzenie w mózgu.I mają cos wiecej do powiedzenia poza ukłonami i "Cierpiszowaniem"
NOCNY KOWBOJ 41242 | 02.03.2013 07:49 M/kom (08:23)-poz. 2 screen'u + z odtworzenia:

"(...)Swą wypowiedzią nie omawiałem stanu mózgu P/Gości. Nie omawiałem również poziomu P/mózgu lecz jedynie poziom etyki, który wyraźnie adresowałem do Pana."

3. Na to zechciała wejść do dyskusji zacna @Pantofelek (kom. 09:27) , której odpowiedziałem (11:05)-poz. 1 screen'u + z odtworzenia:

"(...)  W meritum sprawy proszę się nie włączać, bowiem nie ma Pani o niej bladego pojęcia. Nie przypominam sobie nadto, bym kiedykolwiek oceniał głębię Pani myśli, rozpiętość asortymentu Pani zainteresowań,. etc.  Podobnie jest i tym razem, mimo obawy przypisania mi kompleksów czy innej łatki. W ramach serwisu dobrych usług, do decyzji, czy Pani wykorzysta, polecam: bywałem mało demokratyczny, tj. mało równościowy., nie analizowałem wszystkich bez wyjątku Gości zacnego @N.Kowboj. Obecnie przechodzę na wyższy poziom, bardziej nowczesny, czyli traktuję ich (Gości) z jednakową negacją in toto. Amen."

Przepraszam za niedogodności w percepcji, jestem słaby techn., gwarantuję, że nie padł żaden wulgaryzm, ani inwektywa. Obecnie czas na heroizm bohatera: "Nie możesz komentować na tym blogu.

Pora na podsumowanie. @N.Kowboj zamieścił  kom., po którym się wzruszyłem:

"@teodor49
dokonalem rzeczy wydawało sie niewykonalnej,wyprowadziłem z równowagi samego niespotykanie spokojnego pana Teodaora ps."ukłon. Który to Teodor nie potrafi zachowac choć odrobiny kultury i dobrehgo wychowania,wobec płci pięknej iwobec to którego Teodora będą musiały zosyac wyciągnięte odpowiednio do zaistniałej sytuacji konsekwencje,uff! Cięzko się 4rozmawia pana jezykiem,jakoś nienaturalnie.
A teraz powiem po kowbojsku;WYPAD TROLLU PRZEBRZYDŁY,W BRUDNE BUTY SIĘ ODZIEWAJĄCY!!!
NOCNY KOWBOJ 41242 | 02.03.2013 15:56"


Nigdy w przeszłości nie artykułowałem obelgi o czworakach (pr. udowodnić, że było inaczej). Tak jest również tym razem, więcej... przyznaję, że zdarza mi się wracać do domu w brudnych butach (taki klimat). @N.Kowboj jest nie tylko  ewenementem,  by wracając z obory/stajni (czym zwykł się przechwalać) pozostać w lśniącym obuwiu. Gotów jestem uwierzyć,... uwierzyć w wiele! Wykluczam jednakże, by @N.Kowboj był w swym wnętrzu jako człowiek/bloger - czysty!!! Uważam,że powinien On awansować poza Salon lub otrzymać odrębny status, np.wioskowego (acz muzykalnego) "Jasia" z odrębnym kącikiem. Dalej..., wracając do czworaków. Nie grozi Mu powrót do czworaków (hm!, dlaczego?), myślę jedynie z troską o Jego  zstępnych, bowiem  wierzę w dziedziczność genów.

teodor49
O mnie teodor49

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości