teodor49 teodor49
668
BLOG

"Patent" a etyka Zygmunta Białasa

teodor49 teodor49 Prawo Obserwuj temat Obserwuj notkę 60

Jubileuszowa feta Salonu trwa. Wspominają większe i mniejsze znakomitości. Sądzę, że w tym gronie nie powinno zabraknąć niegdysiejszej sławy, @Zygmunt Białas. Zabłysnął On szczególnie w okresie po 10.04.2010 przeprowadzając szereg wywiadów z historycznymi już analitykami jak np. FYM, inż. Cierpisz, prof. Dakowski, @Amelka. Jego notki biły rekordy odsłon i komentarzy.  Wobec taktyki manipulacji władz i mediów oraz "dyskrecji" NPW pole dociekań zawężyło się, a na placu boju pozostali wyłącznie wytrwali. Wtedy zaistniał konflikt na Ukrainie, a jednocześnie p.Białas doznał olśnienia na punkcie partii ZMIANA, której szef, M.Piskorski, rozpoczął z czasem wielomiesięczny "odpoczynek". Źródła Białasa ograniczały się do niszowych portali, z których zapamiętałem Quer-Denken, milczeniem zbywano odmienne interpretacje wydarzeń ze strony światowych agencji i poważnej prasy. Kulminację stanowiło zestrzelenie MH-17. Z uwagi na sentyment do przeszłości, bowiem I-e kroki na Salonie stawiałem właśnie u boku Z.Białasa, próbowałem (bez powodzenia) korygować jednostronność spojrzenia. Doniesienia portali jak wPolityce, Niezależna, Kresy24.pl - były jednak ignorowane lub określane mianem "gadzinowych". To skutkowało utratą zainteresowania dla lektury kolejnych postów i rozstaniem. Niezrażony Białas kontynuował swą prorosyjską krucjatę. Szerzej nt. agenturalnej aktywności w sieci objaśnia dr R.Brzeski (dostępne na youtube). To tylko wskazówka, a nie zalecenie, co słuszne, a co nie.

Przed kilku tygodniami i to przez czysty przypadek zainteresowałem się obecnością p.Białasa na Salonie, przy czym mniej ciekawiła mnie treść wpisów co ilość odsłon (przeciętnie 4000) i (prawie) brak komentarzy. Dokonałem przeglądu wszystkich notek od 30.08.br., a swymi spostrzeżeniami podzieliłem sie z Autorem. Poniżej poważniejsze elementy perswazji (warte otworzenia!)wraz z konkluzją o wykryciu "patentu":

http://zygmuntbialas.salon24.pl/729194,co-sie-dzialo-w-polsce-i-w-europie-26-09-2016#comment_11903288

http://zygmuntbialas.salon24.pl/729194,co-sie-dzialo-w-polsce-i-w-europie-26-09-2016#comment_11916095

http://zygmuntbialas.salon24.pl/729194,co-sie-dzialo-w-polsce-i-w-europie-26-09-2016#comment_11925654

http://zygmuntbialas.salon24.pl/730338,co-sie-dzieje-na-wegrzech-i-w-polsce-04-10-2016#comment_11929767

http://zygmuntbialas.salon24.pl/730338,co-sie-dzieje-na-wegrzech-i-w-polsce-04-10-2016#comment_11931421

Zapewne inspiracja i aprobata dla powyższego procederu posiadają zbliżoną motywację. Spiritus movens tej I-ej jest mi nieznany i raczej słabo mnie zajmuje. Niestety dużo jaśniej jest z aprobatą. To dla mnie dość przykre, gdyż staram się przebywać pod uczciwym zadaszeniem. Administracji Salonu przekazuję okolicznościowe życzenia. 

teodor49
O mnie teodor49

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka